Nöbetçi Eczane

Bilecik'in merkez ve ilçelerinin güncel nöbetçi eczanelerine aşağıdan ulaşabilirsiniz.
Haber Tarihi: 19 Ağustos 2016, Saat 14:56 2 Yorum

» VE MEYDAN ORTAYA ÇIKTIĞINDA!

VE MEYDAN ORTAYA ÇIKTIĞINDA!

“Yola madem çöllerdeki satrabı yalvartmak için çıkmıştım hava bozar, yüzüm eğik giderdim yine yaza doğru en kuduzuyla sürüngenlerin sabahlar, yola devam ederdim”

 

42 yaşında iki çocuk babası Halisdemir. Kahraman falan değil, iyi bir nöbetçi, en lazım olanından yani, sadakati baki. Bor İlçesi’ne bağlı Çukurkuyu Belde mezarlığında vazifesini yapmış olmanın bitimsiz huzuru ve milyonlarca Fatiha’yla birlikte elbette. Hesapları bozan adamların türküsü kalır geriye. Ömer Halis demir de en büyük rütbe taşır, şehit.

 

Türkiye rüyasını tabir edenler sağolsunlar. derin Anadolu’nun son yıllarda çekilmiş en güzel fotoğrafını gördük meydanlarda. Meydan ortaya çıktığında, namlular bükülür. Her şart ve durumda daima; Allah kerim.


halisdemir2

Türkiye’de 15 Temmuz gecesi bir şeyler yaşandı. 15 Temmuz, sivil siyaset sahnesinde 90 yıldan beri yaşanan fiili durumun rutin bir devam hareketidir. Yeni rollerine razı olmayanların uluslararası ölçekli dramıdır. Kılıç gölgesidir. Çiğ ve soğuktur. Artçı ve öncüdür. Failleri meçhul değil, meşhur ve tecrübelidir. Sehpalarda akim kalan bir ‘söz milletindir’ şarkısıdır 90 yıldır bize kalan yani. Bize kalan. ’Bir grup askerin gerçekleştirdiği darbe girişimini’ şiddetle kınamak olamazdı.

 

Bir grup üniformalı teröristin halka ‘fazla konuşmayın’ diyerek sert bir şekilde topa girmesine elbette alışkınız, Amerika’dan işareti alabilirsen eğer, bazen öyle şeyler olur. 15 Temmuz gecesi sesi oldukça cızırtılı geliyordu ama  Amerika’nın sesi radyosu açıktı işareti alanların kışlalarında. Sivil halk kuvvetleri yönetime el koyunca, köpeklerin gecesi hayırlı bir sabahla nihayet buldu ve ağlak vaizin kamikaze timine haddi bildirildi. Derin millet diye bir şey varmış. Hep beraber gördük. Geceler boyunca uykusuz kaldık ama Türkiye isimli güzel bir rüya saklıydı bu uykusuzlukta ve görünmez kahramanların omzunda yükselen ‘vatan’ diye bir tabir.

 

Bizim millet şerbetlidir. İç dinamik olarak kodlanan şey de, vatan sevgisidir. Sen demokrasiye sahip çıkıyor falan zannedersin büyük kalabalıkları görünce meydanlarda, oysa evine kirli-yabancı bir el uzanmıştır. onu sezmiş ve yuvasına, ailesine, toprağına sahip çıkmıştır halk sadece. ‘Bi dakka, ne oluyoruz’ diyorsa da, sana nerde olduğunu hatırlatmak içindir. Darbe unutkanlık yapar çünkü. Unutmak istemiyordun Demokrasiye değil, evine, hanesine, tüten en son ocağına sahip çıkanların memleketidir burası. Vay ki bizi tankın üstüne branda atmaktan tarladaki mahsulü ateşe vermeye, mermilere doğru delicesine koşmaktan bedenini sivil barikat yapmaya götüren feraset.

 

Hesapları bozan, dengeleri alt-üst eden adamlar vardır. 15 Temmuz’da ya da daha öncesinde. Vardır böyle adamlar, tarih onları koynunda saklar. Şok anında birdenbire ortaya çıkarak taze kan pompalarlar kalplerimize.

fd

Özel Kuvvetler Komutanı Zekai Aksakallı paşanın emir astsubayı olan Kıdemli Başçavuş Ömer Halisdemir mesela. “Evladım oranın namusu sensin, makamı teslim etme, geliyorum” talimatını alır almaz, cuntacı generali alnının çatından oracıkta  hiç tereddüt etmeden vurmayı tercih etmeseydi, bunu yapmasaydı, vatanını değil de kariyerini düşünseydi, bugün omzumuzda on binlerce masum sivilin cenazesini taşıyor olacaktık belki de. 42 yaşında iki çocuk babası Halisdemir, Kahraman falan değil, iyi bir nöbetçi, en lazım olanından yani, sadakati baki. Bor İlçesi’ne bağlı Çukurkuyu Belde mezarlığında uyuyor artık, vazifesini yapmış olmanın bitimsiz huzuru ve milyonlarca Fatiha’yla birlikte elbette. Hesapları bozan adamların türküsü kalır geriye. Ömer Halisdemir de en büyük rütbeyi omzunda taşır, şehit. Şahid oldu bu namussuzluğa. Ve geri durmadı.

 

Darbeler milli değildir Bu teknik olarak mümkün değil zaten. Darbeciler kapalı devre yarı-tanrılar olarak halk düşmanları, darbeseverler de klinik vakıalardır. Son tahlilde, demokrasi falan tamam, darbelere, siyaset dışı yol arayışlarına her şekilde tereddütsüz hayır. Ama bu derin ve aziz milletin 15 Temmuz gecesi, apoletlerinin arkasına saklanmış Türkiye düşmanlarına, iradesini çalmaya kalkan aşağılık hırsızlara ve kendi halkına savaş açmış hain kuklalara attığı tokat hiçbir zaman unutulmayacaktır. Emanete sahip çıkanlar sağ olsunlar. Türkiye rüyasını tabir edenler sağ olsunlar, derin Anadolu’nun son yıllarda çekilmiş en güzel fotoğrafını gördük meydanlarda. Meydan ortaya çıktığında, namlular bükülür. Her şart ve durumda daima; Allah kerim.

Bu Habere Yorum Yapmak İstermisiniz?

Sıralama:   En Yeniler | Eskiler | Beğenilenler

Rabbim ondan razı olsun DEVLETİNE MİLLETİNE HAYIRLI EVLATMIŞ peygamberimize komşu olsun inşallah…

adım taşkın yüksek ömer,in uzman çavuşlıktan arkadaşıyım ömer çok ağırbaşlı çok efendi çok saygılı çok nazik tam bir beyefendi hepimizce örnek alınması gereken müstesna bir insan.hakikaten hepimizin kardeşi gibi çok anılarım var onunla konuşurken insanın ta içine bakardı sıcaklığını hemen hissederdiniz.şunu kesinlikle söylüyorum ömer aramızdan huzurla ayrıldı çünkü emri aksakallı,dan almıştı o zamanlar aksakallı bizim komutanımızdı. kesinlikle inanıyorumki aksakallı hepimizden çok daha üzgündür.allah ömer,in makamını cennet eylesin allah rahmet eylesin.sonsuza kadar ömer,in yolundan gideceğiz.

wpDiscuz